Saturday, December 20, 2014

Tiada lagi TIBI

  Setelah disahkan menghidapi penyakit plural TB, telah menjadi rutin harian saya untuk berulang makan ubat di klinik dan mendapat pengesahahan pihak kesihatan.
  
  Mengimbas pengalaman saya itu sebenarnya ramai yang tidak tahu dan perasan dengan penyakit yang saya hidapi. Dijangkiti tibi seolah-olah badan kita berada pada tahap keimunan yang paling rendah. Tubuh lemah dan tahap kecergasan rendah.

  Namun, apabila memahami keadaan itu, saya terfikir untuk mencari alternatif lain selain bekalan antibiotik selama 9 bulan. Setelah membuat rujukan, saya nekad untuk mengamalkan VIVIX. Alhamdulillah,  saya merasa perubahan positif yang cepat pada tubuh, serta tiada kesan sampingan akibat pengambilan ubat yang lama.

Keistimewaan Vivix

Memperbaik DNA
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang mengakibatkan proses penuaan menjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, contohnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaik tenaga sel
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan mengurangkan fungsi sel.

Vivix membantu menguatkan sel tubuh,  membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin berusia, semakin mudah kita mendapat sakit, ingatan pun semakin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Apa itu Vivix?

Vivix adalah minuman campuran botani, merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum cuspidatum, Anggur Muscadine,  Elderberi Eropah, dan lobak ungu yang kaya dengan polifenol yang menjadikan Vivix begitu unik

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti - penuaan semulajadi.

Testimoni hebat Vivix

Hubungi saya untuk mendapatkan VIVIX,

Nur Akmal

0192342090

FB Nur Akmal


No comments:

Post a Comment