Saturday, December 6, 2014

Sabun basuh: Tidak risau lagi kulit sensitif

     Sebelum bersalin lagi antara keperluan dalam senarai saya adalah sabun basuh yang selamat dan suci untuk kulit bayi yang akan lahir. Sebelum ini untuk anak pertama saya menggunakan sabun cecair dengan harga RM13, tetapi bila dihitung tidak berbaloi kerana sabun itu saya gunakan hanya untuk anak, pakaian saya dan suami dibasuh asing.

     Terpaksa menampung kos elektrik penggunaan mesin basuh yang kerap, hanya mampu bertahan setakat 2 minggu dan dalam waktu berpantang bukanlah mudah untuk saya keluar mencari barang keperluan.

     Fresh Laundry Concentrate yang saya temui untuk menyambut kelahiran anak kedua ini membuatkan segala kerja seharian saya menjadi mudah dan sangat membantu, semulajadi dan sungguh jimat. Sesuai dengan tema Mesra, Hijau dan Selamat.

     Sekarang anak berusia 3 bulan setengah tiada masalah ruam dan gatal,  dan gembiranya baki sabun itu masih banyak! Memang berbaloi. Dengan bau yang semulajadi,  tekstur kain kembali kepada asal selepas kering sungguh tak rugi pelaburan ini. Penggunaannya hanya 1 sudu untuk cucian 13 kg. 

     Antara istimewanya Fresh Laundry Concentrate ini ialah:
- Pekat 5.5 lb (sekotak membasuh 88 basuhan)
-  Prestasi tinggi ( pembersih enzim diaktifkan mengekalkan basuhan yang putih dan cerah)
-  selamat untuk semua jenis kain
-  Dirumus untuk membantu mencegah warna luntur pada kain berpindah kepada pakaian lain. 

Mendapatkan sabun yang jimat berbaloi-baloi ini,

Hubungi saya,
Nur
0192342090
SID 1114898

No comments:

Post a Comment