Tuesday, September 30, 2014

ESP dan saya

    Sepanjang mengandung lagi sampai la ni saya memang berpagi-pagi dengan esp. Mudah bancuh dengan air kosong, kalau sempat tukar- tukar selera, dengan susu kambing la dengan mealshakes,  dengan jus buah pun ye.
   Kot iya pun x sempat,  saya letak 2 sudu dalam gelas tupperware bawa bekal minum kat sekolah. Kesannya, memang ohsem! Bukan setakat bertenaga macam saya cerita sebelum ni sampai tak perasan nak terberanak, physically pun tak puas tengok kat diri sendiri. Mula saya perasan pada kulit saya yang semakin kering jerawat anak dan jadi licin serta cerah, kemudian kuku makin cantik dan berbengkel. Boleh kata kat satu badan boleh nampak perubahan.
   Iyelah kan protein yang beri kod untuk  paternkan sel pada badan..Jadi cukup sumber protein yang baik , hasilnya memang magik! Hanya dengan Energizing Soy Protein!

Rakan shaklee anda,
Nur Akmal
0192342090

No comments:

Post a Comment